CikPrincessAna CikPrincessAna

Sunday 5 August 2012


Wahh , berhabuk blog niey ♥
Rindunyeee lhaa nak update blog , 

hurm Cerita best selepas aku menghilang ialah  ,
aku break dengan Alif then Jatuh cinta dekat Naim balik !
arrrrr benci gila perasaan yang berubah cepat macam niey !!
tapiy bila aku sedar rupanya dye dah ada awek , hati aku hancur macam ada boommm ... :'( 
sedih gila lhaaa ,
aku menyesal doii lepaskan kau , aku masih sayang kan dye , walapun dye dah ada awek .. 
dye bagiy harapan palsu dekat aku ..
dye bagiy ayat-II manis dye dekat aku , dye buat aku jatuh hati dekat dye balik !
Hyee awak !
kalau ta sayang saya dah , jangan bagiy harapan palsu bole ta ?
boleeeeee taaaa ????!!!!

K I T A . N A K . A W A K . T A H U . Y A N G . K I T A . SAYANG . A W A K

AbdulNaimBinZulkifli ♥

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen