CikPrincessAna CikPrincessAna : I Still Love You :: N :: ♥

Friday 14 September 2012

I Still Love You :: N :: ♥


Hurm , Aku rasa kau berubah sesangat weyy !
cara kau text aku laen sesangat ..
WEY ! AKU SAYANG HANG !
aku break cause aku tao yang hang ta sayang aku !
aku ta nak kau coup dng aku tapiy perasaan kau ada lagiy dkat anis !
aku tao selama aku coup dng kau , aku bukan yg pertama dlm hati kau !
aku selalu mara kau , and kau sabar dng sikap aku kan .. 
tapiyy kenapa hari nieyy kau ta macam toO ?
aku ckp dng kau elok-II , tetibe kau suruh aku DIAM ! 
why ?

Okayy aku minta maaf !






Aku nak Sangat kau tahu yang aku ta de orang laen selaen kau and aku cuma SAYANG kau sorang je ! 



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen