CikPrincessAna CikPrincessAna : Sayang saya pada Naim ♡

Tuesday 26 November 2013

Sayang saya pada Naim ♡

Kenaa aku sayang orang yang pernah sakit kan aku dulu ? 
jawapan nya , dye minta maaf dengan cara elok , dye janji ta curang dah , dye cakap dye sayang aku , and aku salah faham :') aku pernah tanya apa yang salah faham , then dye jawab sebenarnya dye dah lama nak tinggalkan liyana bahari - Bitch -
wow , kenapa dengan aku , kenapa aku benci sangat dengan perempuan tu ? hah , nak tahu ? akku benci dye sebab dye pernah hancurkan hati aku dulu , punca dye aku dengan naim break sekarang !
sumpah atas nama Allah aku benci Bitch tu sampai bila bila :)
siapa aku nak benci dye ? suka hati aku lha nak benci siapa punt , dasar perampas !
serious Ihateyou Bitch !

and Now I'm happy with my new life with my dear EX :')


Sweet right ? HAHA !
I sayang you , You sayang I ♡
I keep you , You keep me ♡


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen