CikPrincessAna CikPrincessAna : But Why ?

Tuesday 15 April 2014

But Why ?


Baru aku tahu susah hidup tanpa ayah :')
hahaha macam mana punt aku kena redha , tahu sebab apa ? 
sebab ayah memang ta akan bole pulang lagi :(
aku hilang semua , i mean aku hilang kasih sayang seorang ayah , 
tempat bermanja , tempat luah kan perasaan , 
hm pedih sebenarnya hati nie , but this is it :') 
macam mana punt hati kena lha tahan rasa sedih nie .
and aku rindu diri aku yang dulu , hm aku berubah ? yee ramai cakap aku berubah , kenapa ?
sebab terlalu rindu kan ayah !
hm , yaAllah rindu nie ta akan pernah hilang kan :')
sayang yang ayah bagi dekat adeq punt masih adeq simpan , and adeq ta kan pernah keluar kan sampai akhir hayat adeq ayah :')
and I WILL KEEP YOUR NAME IN MY HEART ! Imissyousomuchayah <3


Gambar terakhir dengan ayah :') 
At Sabah , Borneo :')


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen