CikPrincessAna CikPrincessAna : Tercatat Satu Soalan Dalam Kepala .

Thursday 22 May 2014

Tercatat Satu Soalan Dalam Kepala .


Soalan apakah yang bermain di kepala ku ini ?
YaAllah , kenapa cemburu yang bermain di hati aku nie terlalu kuat ?
apakah sebab aku takut kehilangan dye lagi ? 
maksud aku yelhaa , dulu kan aku pernah kehilangan kau , hm kau ? 
siapa kau ? 
kau tu Naim :')
hm , YaAllah tolong aku YaAllah , beri lha petunjuk adakah benar dye sayangkan aku ?
Ikhlaskah dye sayangkan aku ? 
Jujurkah Cintanya terhadap aku YaAllah ?
hm , sesungguhnya hati ini ta mampu menahan kesedihan sekiranya kau pergi dari hidupku :')
hm , sebenarnya soalan yang paling bermain di fikiran aku ialah , adakah dye mencintai Aida ?
YaAllah , Pedih hati ini .
jika benar ia mencintai perempuan itu , kau bukakan hati aku supaya dapat terima semua ini YaAllah .

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen