CikPrincessAna CikPrincessAna : I hope so :')

Monday 9 June 2014

I hope so :')

Kalau awak nak tahu kan , hati saya memang jujur sayang kan awak :') tapiy sampai hati awak cakap macam tu dekat saya :') saya ingat kata kata awak ' aku memang dah lama ta nak couple dengan kau , kau je bodoh ! perempuan bodoh babi ' :') hmm awak dah ta sayang saya ke ? hm sampai awak cakap macam tu dekat saya ? hm memang saya tahu saya banyak salah dengan awak :'( tapi . mana janji awak ta akan berubah lagi ? ta pe lhaa lagi punt saya tahu after kite getback nie punt ta akan sesweet macam kite mula mula kenal kan awak :') patut nye saya ta rampas awak dari Anis or Yana , kalau awak stay dengan dyeorang msty awak bahagia kan :') saya ta bole nak bahagiakan awak sebab apa ? sebab saya nie bodoh :') saya tahu . maafkan saya awak . saya ta berani nak bagi tahu awak tapi . hm jujur saya ta nak kehilangan awak tapiy ? hmm :')


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen