CikPrincessAna CikPrincessAna : Perlu ke ?

Monday 24 March 2014

Perlu ke ?

hm , penat bahai cakap dengan manusia yang ta faham bahasa nie !
err , before pergi banyak bab* janji ! 
tapiy kenyataan nya ? buat gak ! alahhh kalau kau suka dekat AIDA BABI tu cakap je lhaa ,
ta payah nampak sangat bodoh tu nak cover cover bagai ! menyampah tahu ta !
kalau dah ta sayang aku bagi tahu awal awal ! senang sikit hidup aku tanpa hang !
dah lha selalu jadi punca aku sakit semua ! 
kau ingat aku apa ? binatang ke ? aku benci betul kalau kau nak tipu tapi nampak sangat kebodohan tu !
nak cakap kau ta suka AIDA BABI lha konon nye --'
yang aku ta faham sekarang nie kenapa kau bole cakap ta perasan ? padahal nak sedap bersandar badan bagai ! pukimak tahu ta ! kau nak main game ? jom lhaa !
Kau start game aku punt bole start game :) malah lebih teruk k :*

DEAR NAIM JANGAN JADI BODOH ! CUKUP SEKALI KAU LUKA KAN HATI AKU ! KALAU DAH TA SAYANG KAU BOLEH BELAH DARI HIDUP AKU _|_

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen